Choć większość współczesnych firm nie łączy marketingu i PR w jedną funkcję, obie dyscypliny są niejednokrotnie zarządzane w ramach komunikacji korporacyjnej. Co więcej, jest ona czasem utożsamiana z marketingiem zarówno w teorii, jak i praktyce.Przedstawiając zintegrowaną funkcję komunikacji korporacyjnej, Cornelissen rozgraniczał marketing i public relations, które najpierw funkcjonowały jako dwie oddzielne dyscypliny, później były rozłączne, ale komplementarne, a następnie coraz bardziej integrowane387. Choć większość współczesnych firm nie łączy ich w jedną funkcję, obie dyscypliny są niejednokrotnie zarządzane w ramach komunikacji korporacyjnej.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.