Ukazała się książka „Marka korporacyjna i jej komunikacja”
  • 0
  • 3
12.04.2018

Ukazała się książka „Marka korporacyjna i jej komunikacja”

„Marka korporacyjna i jej komunikacja” to kompendium wiedzy dla specjalistów public relations, zarządzania marką i szeroko pojętej komunikacji. Autorami monografii są Paweł Bylicki – prezes agencji Public Dialog oraz dr Jarosław Kończak, adiunkt na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii UW.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53988 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 kwietnia 2018

11 kwietnia 2018

  • 0
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2018

O powrocie do wartości i emocji oraz roli technologii we współczesnym marketingu na Forum IAB 2018

Czego chcą współcześni konsumenci? Co ma Big Data do emocji? Jak zintegrować narzędzia i wykorzystać technologię, by służyła budowaniu zaufania i prawdziwych relacji? O automatyzacji, sztucznej inteligencji, ale przede wszystkim o powrocie do wartości, których poszukuje współczesny konsument, opowie blisko 100 ekspertów podczas 80 prelekcji tegorocznego Forum IAB. Dwudniowe wydarzenie rozpocznie się 6 czerwca.