Komercyjna TV TrwamKomercyjna TV TrwamKomercyjna TV TrwamKomercyjna TV Trwam

Komercyjna TV Trwam

Komercyjna TV Trwam
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Wcześniej czy później musiało do tego dojść. Telewizja Trwam wprowadza do swojej ramówki elementy komercyjnego marketingu. Na razie nieśmiało emituje bloki telezakupów. Pamiętając jednak zmienność politycznych sympatii w mediach ojca Rydzyka, można domniemywać, że i stopień komercjalizacji TV Trwam z czasem będzie ulegał zmianom.

Tymczasem od pierwszego tygodnia maja wspomniana telewizja nadaje codziennie cztery piętnastominutowe pakiety telezakupów. W porównaniu do innych nadawców komercyjnych (a takim jest również ta telewizja) to niewiele. Choć promowane towary (np. mikser) nie należą do luksusowych, to oferta ich sprzedaży opiera się na zasadzie „exclusive” – ponieważ ukazuje się wyłącznie w Trwam.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja