Wcześniej czy później musiało do tego dojść. Telewizja Trwam wprowadza do swojej ramówki elementy komercyjnego marketingu. Na razie nieśmiało emituje bloki telezakupów. Pamiętając jednak zmienność politycznych sympatii w mediach ojca Rydzyka, można domniemywać, że i stopień komercjalizacji TV Trwam z czasem będzie ulegał zmianom.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Tymczasem od pierwszego tygodnia maja wspomniana telewizja nadaje codziennie cztery piętnastominutowe pakiety telezakupów. W porównaniu do innych nadawców komercyjnych (a takim jest również ta telewizja) to niewiele. Choć promowane towary (np. mikser) nie należą do luksusowych, to oferta ich sprzedaży opiera się na zasadzie „exclusive” – ponieważ ukazuje się wyłącznie w Trwam.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |