Kino poświąteczne - Marketing przy Kawie
Kino poświąteczneKino poświąteczneKino poświąteczneKino poświąteczne

Kino poświąteczne

Kino poświąteczne
Grzegorz Gorajczyk

Grzegorz Gorajczyk

-

Grzegorz Gorajczyk

Grzegorz Gorajczyk

W Polsce są dwa okresy w roku kiedy kina zazwyczaj świecą pustkami. Pierwszy to czas wakacji, który na całym świecie jest okresem najwyższej frekwencji. W Polsce większość dystrybutorów boi się wprowadzać filmy w lipcu bądź sierpniu, gdyż szansa na ich sukces frekwencyjny wydaje im się znikoma.

Nie poprawiło sytuacji powstanie multipleksów, które ze znakomitymi warunkami do oglądania filmów w tym czasie (klimatyzacja!) nie zdołały przyciągnąć widzów. Drugi okres to okolice Bożego Narodzenia i Nowego Roku. Pomni doświadczeń z przeszłości, kiedy nawet takie "pewniaki kasowe" jak wielki przebój sprzed kilku lat – "Maska" z Jimem Carrey’em, mimo swojej premiery zaraz po świętach, rozwijały skrzydła dopiero w styczniu, dystrybutorzy woleli poczekać na pierwsze miesiące 2003 – tradycyjnie bardzo dobre dla polskich kiniarzy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja