Kiedy zaatakuje cię Mały GłódKiedy zaatakuje cię Mały GłódKiedy zaatakuje cię Mały GłódKiedy zaatakuje cię Mały Głód

Kiedy zaatakuje cię Mały Głód

Kiedy zaatakuje cię Mały Głód
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Wczoraj wspominaliśmy o nowym pomyśle reklamowym firmy Danone. Na stronie internetowej promującej serek Danio firma umieściła Małego Głoda: stwora, który spełni każde nasze życzenie, o ile je zrozumie. Wzorami dla tego pomysłu stały się zapewne zeszłoroczne serwisy oferujące podobną rozrywkę.

Adres strony, na której można pogadać z Małym Głodem, to www.serekdanio.pl.

Serwisy przyciągające uwagę swą wyjątkową interaktywnością bawiły w 2004 r. My opisywaliśmy trzy z nich:
służalczego kurczaka (zob. Służalczy kurczak), barmankę (zob. Zrobię wszystko, czego pragniesz), oraz Crystal (zob. Spowiadam się w Internecie…).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja