Wczoraj wspominaliśmy o nowym pomyśle reklamowym firmy Danone. Na stronie internetowej promującej serek Danio firma umieściła Małego Głoda: stwora, który spełni każde nasze życzenie, o ile je zrozumie. Wzorami dla tego pomysłu stały się zapewne zeszłoroczne serwisy oferujące podobną rozrywkę.Adres strony, na której można pogadać z Małym Głodem, to www.serekdanio.pl.
Serwisy przyciągające uwagę swą wyjątkową interaktywnością bawiły w 2004 r. My opisywaliśmy trzy z nich:
służalczego kurczaka (zob. Służalczy kurczak), barmankę (zob. Zrobię wszystko, czego pragniesz), oraz Crystal (zob. Spowiadam się w Internecie…).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.