Kampania warta poznania - Marketing przy Kawie
Kampania warta poznaniaKampania warta poznaniaKampania warta poznaniaKampania warta poznania

Kampania warta poznania

Kampania warta poznania
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Trzy miesiące kręcenia ujęć filmowych, blisko 70 godzin spędzonych w helikopterze. To bilans pracy reżysera Xawerego Żuławskiego nad nowym spotem promocyjnym Poznania. Trwa kolejna odsłona kampanii mającej zbudować wizerunek miasta nad Wartą jako drugiego pod względem ważności polskiego ośrodka po Warszawie. Jak oceniają spot specjaliści z agencji reklamowych zajmujących się marketingiem miejsc?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja