Jednorazowa kampaniaJednorazowa kampaniaJednorazowa kampaniaJednorazowa kampania

Jednorazowa kampania

Jednorazowa kampania
Beata Wasylkiewicz

Beata Wasylkiewicz

-

Beata Wasylkiewicz

Beata Wasylkiewicz

Kampanie reklamowe posługujące się jednym tylko nośnikiem mogą być bardzo efektywne. O ile tylko dobrze wykorzystać drzemiący w nich potencjał, można dotrzeć z przekazem do naprawdę szerokiej grupy odbiorców. Liczy się przecież buzz.

Dobrym przykładem z polskiego podwórka jest Okno na Hooptymistyczny Świat, czyli interaktywny video billboard przygotowany przez agencję Hypermedia Isobar dla Hoop Coli.

Wspomniane okno zostało umieszczone na jednym z najruchliwszych skrzyżowań w centrum Warszawy. Miało pełnić rolę swego rodzaju lustra odbijającego rzeczywistość, ale pokazującego ją w optymistyczny sposób, wzbogaconą o elementy graficzne i animacje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja