Znany na zachodzie Europy zwyczaj szukania ukrytych przez zajączka wielkanocnego jajek w tym roku mógł nie cieszyć się dużym zainteresowaniem. Jako że tej wiosny aura nie dopisuje i pewnie niewielu miało ochotę szukać czegokolwiek w śniegu i przy ujemnej temperaturze – propozycja Tesco mogła być dość kusząca.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W ramach niedawnej kampanii reklamowej brytyjska sieć handlowa proponowała polowanie na jajka na ulicach miast UK bez wychodzenia z domu. Nie trzeba było narażać się na odmrożenie uszu – wystarczył komputer lub komórka z GPS-em, gdyż poszukiwania odbywały się online, dzięki znanej aplikacji Google Street View.
Wystarczyło podać kod pocztowy miejsca (niestety, działało to tylko w Anglii) – i można było zacząć polowanie na stronie Find the Eggs.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.