Jasne strony ciemnego piwaJasne strony ciemnego piwaJasne strony ciemnego piwaJasne strony ciemnego piwa

Jasne strony ciemnego piwa

Jasne strony ciemnego piwa
Beata Wasylkiewicz

Beata Wasylkiewicz

-

Beata Wasylkiewicz

Beata Wasylkiewicz

Pozory często mylą. To nie żadna nowość. Wokół tej prostej prawdy została jednak zbudowana cała kampania piwa Newcastle Brown Ale, przygotowana przez amerykańską agencję reklamową Vitro.

Skąd taki pomysł? Wiąże się on z samym piwem i czymś, co je wyróżnia. Newcastle Brown Ale, mimo że jest piwem ciemnym, nie jest ciężkie. Można właściwie powiedzieć, że „łatwo się je pije”. Tę jego cechę ma oddawać hasło reklamowe kampanii: „Taste the lighter side of dark”, które na różne sposoby starali się przedstawić specjaliści z Vitro.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja