Jak wykorzystać opozycję, czyli „Berlusconi, jak ja ciebie nienawidzę”Jak wykorzystać opozycję, czyli „Berlusconi, jak ja ciebie nienawidzę”Jak wykorzystać opozycję, czyli „Berlusconi, jak ja ciebie nienawidzę”Jak wykorzystać opozycję, czyli „Berlusconi, jak ja ciebie nienawidzę”

Jak wykorzystać opozycję, czyli „Berlusconi, jak ja ciebie nienawidzę”

Jak wykorzystać opozycję, czyli „Berlusconi, jak ja ciebie nienawidzę”
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Ostatnio na włoskim rynku księgarskim pojawiła się pozycja, która wzbudziła niemałe kontrowersje nie tylko ze względu na poruszoną tematykę. Już sam tytuł „Berlusconi, ja ciebie nienawidzę” utwierdza nas w przekonaniu, że to niecodzienne wydawnictwo.

273-stronicową książkę opracował Luca D’Alessandro, pełniący na co dzień funkcję rzecznika partii Berlusconiego, Forza Italia. Ponadto antologia ukazała się nakładem wydawnictwa Mondadori, które jest własnością włoskiego premiera.

Książki dotyczące polityków zazwyczaj przedstawiają ich program wyborczy oraz projekty naprawy państwa. Tym samym pozycje takie wzbudzają zainteresowanie przede wszystkim potencjalnych wyborców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja