Recenzja książki Geralda Zaltmana „Jak myślą klienci – podróż w głąb umysłu rynku”. Przedstawione zostały główne założenia tej pracy, jej walory praktyczne i teoretyczne. Badania marketingowe powinny dać nam wgląd w sposoby myślenia klientów, powinny dostarczyć wiedzy pomocnej w przygotowaniu nowych produktów lub kampanii. Dotychczasowa praktyka badawcza dotyka jednak, zdaniem autora, zaledwie powierzchni umysłu klientów. Pozostała część tej góry lodowej kryje się w głębi. Odrzucenie tej wiedzy może doprowadzić do katastrofy – rozbicia się komunikacji marketingowej w zderzeniu z takim nieświadomym ogromem tkwiącym w umysłach klientów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.