iPhone jest wszystkimiPhone jest wszystkimiPhone jest wszystkimiPhone jest wszystkim

iPhone jest wszystkim

iPhone jest wszystkim
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Wszyscy już wiemy, że iPhone jest połączeniem telefonu, iPoda i komputera. Ale czy może też mierzyć temperaturę, bronić przed złodziejami i otwierać butelki? iPhone to w ogóle same znaki zapytania – jest rewolucyjnym produktem czy po prostu drogim gadżetem? Symbolem nowej epoki czy symbolem błędów strategów Apple? I, co chyba też istotne, czy rzeczywiście jest prawdziwym iPhonem?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja