Intel kusi i rzuca wyzwania: co zrobisz, by dostać ultrabooka?Intel kusi i rzuca wyzwania: co zrobisz, by dostać ultrabooka?Intel kusi i rzuca wyzwania: co zrobisz, by dostać ultrabooka?Intel kusi i rzuca wyzwania: co zrobisz, by dostać ultrabooka?

Intel kusi i rzuca wyzwania: co zrobisz, by dostać ultrabooka?

Intel kusi i rzuca wyzwania: co zrobisz, by dostać ultrabooka?
Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

-

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Hol dworca pełen ludzi. Pośrodku holu gablota. W środku, za szybą, nowiutki ultrabook, a na zewnątrz gabloty... młotek. Stłuczesz szybę?

Taki przebieg miał jeden z sześciu eksperymentów społecznych przeprowadzonych przez firmę Intel w ramach kampanii zatytułowanej Ultrabook Temptations.

Intel z pomocą australijskiej agencji The Monkeys postanowił sprawdzić, do czego zdolni są przypadkowi przechodnie, kiedy na ich drodze pojawi się możliwość otrzymania nowego ultrabooka zupełnie za darmo.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja