Mark Hughes to człowiek, który nie wierzy, że są rzeczy niemożliwe. Jego marketingowe pomysły szokują i wywołują zazdrość innych agencji marketingowych. Co najważniejsze – są bardzo, bardzo skuteczne.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Macie dość reklamy w telewizji, radiu czy na billboardach? Nudzą was kolejne spoty i kiedy słyszycie zwiastun bloku reklamowego zmieniacie program? Klasyczna reklama jest w odwrocie. Przyszłość należy do buzz marketingu. A tutaj nie ma ograniczeń dla fantazji marketingowców. Reklama pojawia się na papierze toaletowym, felgach, w przepowiedniach chińskich ciastek, może nawet zmieniać nazwy całych miast.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.