Hughesa pomysły na reklamęHughesa pomysły na reklamęHughesa pomysły na reklamęHughesa pomysły na reklamę

Hughesa pomysły na reklamę

Hughesa pomysły na reklamę
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Mark Hughes to człowiek, który nie wierzy, że są rzeczy niemożliwe. Jego marketingowe pomysły szokują i wywołują zazdrość innych agencji marketingowych. Co najważniejsze – są bardzo, bardzo skuteczne.

Macie dość reklamy w telewizji, radiu czy na billboardach? Nudzą was kolejne spoty i kiedy słyszycie zwiastun bloku reklamowego zmieniacie program? Klasyczna reklama jest w odwrocie. Przyszłość należy do buzz marketingu. A tutaj nie ma ograniczeń dla fantazji marketingowców. Reklama pojawia się na papierze toaletowym, felgach, w przepowiedniach chińskich ciastek, może nawet zmieniać nazwy całych miast.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja