Hitler jako śmiertelna choroba przenoszona drogą płciowąHitler jako śmiertelna choroba przenoszona drogą płciowąHitler jako śmiertelna choroba przenoszona drogą płciowąHitler jako śmiertelna choroba przenoszona drogą płciową

Hitler jako śmiertelna choroba przenoszona drogą płciową

Hitler jako śmiertelna choroba przenoszona drogą płciową
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Reklama komercyjna powstaje na podstawie szczegółowego briefu, czyli konkretnego zamówienia ze strony klienta, którego potem trzeba przekonywać do pomysłu w długich dyskusjach. W przypadku kampanii społecznych agencje, pracując często za darmo, „pro publico bono”, mają możliwość nieskrępowanego wykorzystywania pokładów własnej kreatywności, a także większe przyzwolenie społeczne na szokowanie. Niestety, kampanie społeczne z Niemiec i Brazylii, z motywami Hitlera i WTC 9/11, oburzają wielu odbiorców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja