Sir Martin Sorrell: zamiast ciąć koszty, firmy muszą znowu zacząć inwestować w markę
  • 0
  • 1
2.03.2013

Sir Martin Sorrell: zamiast ciąć koszty, firmy muszą znowu zacząć inwestować w markę

Zdaniem szefa największego holdingu marketingowego na świecie, WPP, w obecnym stadium kryzysu firmy muszą skończyć z awersją do ryzyka. W niedawnym wywiadzie dla „Harvard Business Review” Martin Sorrell stwierdził także, że serwis społecznościowy Twitter nie jest medium reklamowym, lecz PR-owym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54607 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2013

1 marca 2013