Przepis na dobrą antyreklamę? Dużo oleju palmowego, Greenpeace i Unilever. Do tego szczypta ideologicznego zaangażowania – i efekt gwarantowany. Przekształcając znaną reklamę Dove, Greenpeace zwraca uwagę na problem wycinania lasów tropikalnych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dove słynie z doskonałych kampanii reklamowych, które zdobywają uznanie zarówno fachowców, jak i szeregowych odbiorców – świadczą o tym liczne nagrody. Tym razem jednak znalazł się ktoś, kto próbuje włożyć łyżkę dziegciu w tę beczkę miodu. A przeróbka jednego ze sztandarowych spotów marki wydaje się dobrym potwierdzeniem prawdziwości przysłowia „Kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.