Gdzie ukryte jest prawdziwe piękno - Marketing przy Kawie
Gdzie ukryte jest prawdziwe pięknoGdzie ukryte jest prawdziwe pięknoGdzie ukryte jest prawdziwe pięknoGdzie ukryte jest prawdziwe piękno

Gdzie ukryte jest prawdziwe piękno

Gdzie ukryte jest prawdziwe piękno
Patryk Gut

Patryk Gut

-

Patryk Gut

Patryk Gut

Przepis na dobrą antyreklamę? Dużo oleju palmowego, Greenpeace i Unilever. Do tego szczypta ideologicznego zaangażowania – i efekt gwarantowany. Przekształcając znaną reklamę Dove, Greenpeace zwraca uwagę na problem wycinania lasów tropikalnych.

Dove słynie z doskonałych kampanii reklamowych, które zdobywają uznanie zarówno fachowców, jak i szeregowych odbiorców – świadczą o tym liczne nagrody. Tym razem jednak znalazł się ktoś, kto próbuje włożyć łyżkę dziegciu w tę beczkę miodu. A przeróbka jednego ze sztandarowych spotów marki wydaje się dobrym potwierdzeniem prawdziwości przysłowia „Kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja