E-mail marketing w kampanii wyborczejE-mail marketing w kampanii wyborczejE-mail marketing w kampanii wyborczejE-mail marketing w kampanii wyborczej

E-mail marketing w kampanii wyborczej

E-mail marketing w kampanii wyborczej
Piotr Krupa

Piotr Krupa

-

Piotr Krupa

Piotr Krupa

Jeśliby zakończoną niedawno kampanię wyborczą ocenić jedynie przez pryzmat e-mail marketingu, to można by uznać, że jej w ogóle nie było.

Na początku września Centrum im. Adama Smitha i platforma GetResponse opublikowały raport pt. E-mail w partiach, czyli jak partie polityczne wykorzystują e-mail w komunikacji z wyborcami.

Był on efektem dwumiesięcznej pracy ekspertów e-mail marketingu, którzy subskrybowali listy mailingowe dwudziestu partii politycznych oraz wysłali do nich wiadomości e-mail z pytaniami na temat ich programów wyborczych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się