„Działaj. Reaguj. Decyduj” i polub eurowybory - Marketing przy Kawie
„Działaj. Reaguj. Decyduj” i polub eurowybory„Działaj. Reaguj. Decyduj” i polub eurowybory„Działaj. Reaguj. Decyduj” i polub eurowybory„Działaj. Reaguj. Decyduj” i polub eurowybory
Wybory do Parlamentu UE 22–25 maja. Czy wielu Polaków to obchodzi? (fot. European Parliament, Pinterest)

„Działaj. Reaguj. Decyduj” i polub eurowybory

„Działaj. Reaguj. Decyduj” i polub eurowybory
Aleksandra Gieracka

Aleksandra Gieracka

-

Aleksandra Gieracka

Aleksandra Gieracka

Bitwa o Brukselę nabiera rozpędu. Serwisy informacyjne donoszą o przepychankach w walce o „jedynki”. Myślisz sobie: znowu się zaczyna. Masz rację. Za około trzy miesiące wybory do Parlamentu Europejskiego. Partie jeszcze się zbroją. Teraz atakuje sam parlament, wspierany przez organizacje pozarządowe. Celny traf czy strzał w kolano?

Wybory do europarlamentu nie budzą w Polsce szczególnego zainteresowania. Mamy jedną z najniższych frekwencji spośród wszystkich państw członkowskich. Wzmocnienie swojej pozycji na mocy traktatu lizbońskiego Parlament Europejski chce wykorzystać do autopromocji.

Kampania informacyjna pod hasłem „Działaj. Reaguj. Decyduj” ma zachęcić Europejczyków do głosowania w nadchodzących wyborach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja