Niestety, proszę państwa, książki w naszym kraju czyta coraz mniej osób. Według badań, przeciętny Polak „zalicza” jedną książkę rocznie, a to i tak zaokrąglając w górę. Mimo to rynek wydawniczy wciąż się rozwija, pojawiają się również nowe sposoby na zainteresowanie klientów książkami – rabaty czy pakiety 2 w 1.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obok typowych rabatów czy obniżek cen, obok spotkań z autorami, nie tylko telewizyjnych (przyjeżdżają do nas coraz większe sławy, choćby Neil Gaiman), pojawiają się marketingowe cuda w stylu pakietów „2 za 1”, gdzie płacąc za jedną książkę otrzymujemy dwie, przy czym zazwyczaj druga z pozycji jest książką albo słabiej sprzedającą się, albo mniej znanym dziełem tego samego autora.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.