Dużo kupujemy, czytamy coraz mniej - Marketing przy Kawie
Dużo kupujemy, czytamy coraz mniejDużo kupujemy, czytamy coraz mniejDużo kupujemy, czytamy coraz mniejDużo kupujemy, czytamy coraz mniej

Dużo kupujemy, czytamy coraz mniej

Dużo kupujemy, czytamy coraz mniej
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Niestety, proszę państwa, książki w naszym kraju czyta coraz mniej osób. Według badań, przeciętny Polak „zalicza” jedną książkę rocznie, a to i tak zaokrąglając w górę. Mimo to rynek wydawniczy wciąż się rozwija, pojawiają się również nowe sposoby na zainteresowanie klientów książkami – rabaty czy pakiety 2 w 1.

Obok typowych rabatów czy obniżek cen, obok spotkań z autorami, nie tylko telewizyjnych (przyjeżdżają do nas coraz większe sławy, choćby Neil Gaiman), pojawiają się marketingowe cuda w stylu pakietów „2 za 1”, gdzie płacąc za jedną książkę otrzymujemy dwie, przy czym zazwyczaj druga z pozycji jest książką albo słabiej sprzedającą się, albo mniej znanym dziełem tego samego autora.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to