Duszniki-Zdrój – niespiesznie i z klasą (opracowanie strategii i SIW uzdrowiska) - Marketing przy Kawie
Duszniki-Zdrój – niespiesznie i z klasą (opracowanie strategii i SIW uzdrowiska)Duszniki-Zdrój – niespiesznie i z klasą (opracowanie strategii i SIW uzdrowiska)Duszniki-Zdrój – niespiesznie i z klasą (opracowanie strategii i SIW uzdrowiska)Duszniki-Zdrój – niespiesznie i z klasą (opracowanie strategii i SIW uzdrowiska)

Duszniki-Zdrój – niespiesznie i z klasą (opracowanie strategii i SIW uzdrowiska)

Duszniki-Zdrój – niespiesznie i z klasą (opracowanie strategii i SIW uzdrowiska)
Morris Marlowe

Morris Marlowe

-

Morris Marlowe

Morris Marlowe

Jak projektować strategię oraz identyfikację wizualną miasta, aby odróżnić je od miejscowości o podobnym charakterze? Przedstawiamy przykład Dusznik, które z miejsca odpoczynku przypadkowych kuracjuszy, kierowanych tam przez NFZ, mają ambicję stać się kurortem klasy premium.

Promocja regionów ma poparcie

W świecie zdominowanym przez marki poszczególne rejony Polski zrozumiały, że przetrwanie na rynku turystycznym zależy od wykreowania własnej wyjątkowej osobowości. Tendencja ta rozwija się dynamicznie od 2004 r. za sprawą polityki prowadzonej przez Unię Europejską.

Parlament Europejski intensywnie promuje regionalność, zrównując jej wartość z państwowością.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja