Dobre praktyki dla witryn mobilnych, rekomendowane przez GoogleDobre praktyki dla witryn mobilnych, rekomendowane przez GoogleDobre praktyki dla witryn mobilnych, rekomendowane przez GoogleDobre praktyki dla witryn mobilnych, rekomendowane przez Google
Dopasować do urządzeń mobilnych (fot. rangizzz /Fotolia)

Dobre praktyki dla witryn mobilnych, rekomendowane przez Google

Dobre praktyki dla witryn mobilnych, rekomendowane przez Google
Outbox.pl

Outbox.pl

-

Co warto robić, a czego unikać, projektując i rozwijając mobilną witrynę, aby osiągać dobre efekty biznesowe? Oto zestaw dziesięciu dobrych praktyk – fragment raportu firmy Outbox.pl na temat dostosowania stron WWW do urządzeń mobilnych.

1. Przyspieszaj, a nie opóźniaj (Keep it quick)
Użytkownicy mobilni wykonują wiele czynności naraz, korzystają z telefonu w biegu, napotykają wiele wydarzeń rozpraszających ich uwagę i odciągających od telefonu.

Aby ułatwić im życie i uzyskać pożądane efekty biznesowe, należy maksymalnie skrócić czas dostępu do informacji – zarówno środkami technicznymi (krótki czas ładowania strony), pod względem rozplanowania strony (najważniejsze informacje i funkcjonalności na wierzchu), jak i jej treści (krótkie i zwięzłe opisy tekstowe).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja