Co warto robić, a czego unikać, projektując i rozwijając mobilną witrynę, aby osiągać dobre efekty biznesowe? Oto zestaw dziesięciu dobrych praktyk – fragment raportu firmy Outbox.pl na temat dostosowania stron WWW do urządzeń mobilnych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
1. Przyspieszaj, a nie opóźniaj (Keep it quick)
Użytkownicy mobilni wykonują wiele czynności naraz, korzystają z telefonu w biegu, napotykają wiele wydarzeń rozpraszających ich uwagę i odciągających od telefonu.
Aby ułatwić im życie i uzyskać pożądane efekty biznesowe, należy maksymalnie skrócić czas dostępu do informacji – zarówno środkami technicznymi (krótki czas ładowania strony), pod względem rozplanowania strony (najważniejsze informacje i funkcjonalności na wierzchu), jak i jej treści (krótkie i zwięzłe opisy tekstowe).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.