Publikowanie na wielu ekranach – jak konstruować informacje i reklamy dla mobile i onlinePublikowanie na wielu ekranach – jak konstruować informacje i reklamy dla mobile i onlinePublikowanie na wielu ekranach – jak konstruować informacje i reklamy dla mobile i online
Mobilny Internet = potrzeba strategii zarządzania treściami (fot. Scanrail/Fotolia)

Publikowanie na wielu ekranach – jak konstruować informacje i reklamy dla mobile i online

Publikowanie na wielu ekranach – jak konstruować informacje i reklamy dla mobile i online
Mariusz Łukasik

Mariusz Łukasik

-

Mariusz Łukasik

Mariusz Łukasik

Spójność i komplementarność niezależnie od rodzaju strony, dostosowanie do poszczególnych nośników – to podstawowe cechy dobrze skonstruowanych informacji i komunikatów reklamowych w czasach, gdy odbiorca może chcieć zapoznać się z nimi na kilku różnych urządzeniach, w najróżniejszych sytuacjach.

Obecnie komputer stacjonarny typu desktop to tylko jedno z urządzeń, za pośrednictwem których korzystamy z Sieci. Upowszechnienie się mobilnego Internetu sprawiło, że coraz więcej osób korzysta z niego, używając tabletów, smartfonów, a ostatnio także i telewizorów (smart TV).

Niektórzy korzystają tylko z jednego typu urządzenia, inni zaś ze wszystkich.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja