Spójność i komplementarność niezależnie od rodzaju strony, dostosowanie do poszczególnych nośników – to podstawowe cechy dobrze skonstruowanych informacji i komunikatów reklamowych w czasach, gdy odbiorca może chcieć zapoznać się z nimi na kilku różnych urządzeniach, w najróżniejszych sytuacjach.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie komputer stacjonarny typu desktop to tylko jedno z urządzeń, za pośrednictwem których korzystamy z Sieci. Upowszechnienie się mobilnego Internetu sprawiło, że coraz więcej osób korzysta z niego, używając tabletów, smartfonów, a ostatnio także i telewizorów (smart TV).
Niektórzy korzystają tylko z jednego typu urządzenia, inni zaś ze wszystkich.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.