7 wyzwań dla branży mobilnej na 2013 rok7 wyzwań dla branży mobilnej na 2013 rok7 wyzwań dla branży mobilnej na 2013 rok7 wyzwań dla branży mobilnej na 2013 rok

7 wyzwań dla branży mobilnej na 2013 rok

7 wyzwań dla branży mobilnej na 2013 rok
Monika Mikowska

Monika Mikowska

-

CEO, agencja Mobee Dick

Monika Mikowska

Monika Mikowska

CEO
agencja Mobee Dick

Współwłaścicielka agencji projektującej rozwiązania mobilne i tworzącej strategie obecności marek w świecie mobilnym. Autorka bloga Jestem.mobi. Ambasadorka doskonałego mobile UX design, aktywna w branży interaktywnej od dziesięciu lat.

Proste, piękne i praktyczne – takie powinny być aplikacje mobilne. O jakie jeszcze cechy trzeba dbać i jakie warunki uwzględnić, aby praca nad projektami tego rodzaju aplikacji nie szła na marne?

1. Potrzebna jest edukacja rynku
W mediach branżowych dostępne są rozbieżne dane na temat smartfonizacji w Polsce. Różne instytuty badawcze posługują się różnymi metodami i parametrami.

Nie rozbieżności są jednak problemem, lecz brak przemyślanej analizy dostępnych danych, połączony z rozpowszechnianiem ich w postaci surowej.

Rynek ma tendencję do koloryzowania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się