Jak czytnik kodu kreskowego zmienił komunikację marketingowąJak czytnik kodu kreskowego zmienił komunikację marketingowąJak czytnik kodu kreskowego zmienił komunikację marketingowąJak czytnik kodu kreskowego zmienił komunikację marketingową
Co kody kreskowe mają wspólnego ze sztuką? (fot. Pixabay)

Jak czytnik kodu kreskowego zmienił komunikację marketingową

Jak czytnik kodu kreskowego zmienił komunikację marketingową
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Na codzienną pracę szeroko pojętej branży komunikacji marketingowej często wpływ mają drobne, prozaiczne wynalazki. Szczególnie te opracowane przez ludzi niemających nic wspólnego z dziedziną, którą ich wynalazki po latach zmieniły. Przykładem jest elektroniczny czytnik kodów kreskowych. Jego twórca, George Laurer, zmarł na początku grudnia w wieku dziewięćdziesięciu czterech lat.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się