Czy żądać głów komentatorów szkodzących marce? Po wyroku NSA w sprawie udostępniania danych - Marketing przy Kawie
Czy żądać głów komentatorów szkodzących marce? Po wyroku NSA w sprawie udostępniania danychCzy żądać głów komentatorów szkodzących marce? Po wyroku NSA w sprawie udostępniania danych
Do ujęcia „hejtera” daleka droga... A co z wizerunkiem marki (fot. ra2 studio/Fotolia)

Czy żądać głów komentatorów szkodzących marce? Po wyroku NSA w sprawie udostępniania danych

Czy żądać głów komentatorów szkodzących marce? Po wyroku NSA w sprawie udostępniania danych
M. Polit, Ł. Wilczyński

M. Polit, Ł. Wilczyński

-

M. Polit, Ł. Wilczyński

M. Polit, Ł. Wilczyński

Administrator jest obowiązany udostępnić dane użytkownika forum internetowego każdemu podmiotowi, który udowodni, że ich uzyskanie jest niezbędne do ochrony jego dóbr osobistych – orzekł Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z 21 sierpnia*. Czy wobec tego żądanie ujawnienia danych powinno stać się odtąd pierwszym i rutynowo stosowanym środkiem, o ile firma stwierdzi, że komentarz internauty jest dla niej szkodliwy?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja