Pokolenie Y stanowi liczną grupę wyborców – to około 8,7 mln obywateli. Czy jednak 25 października zrobi ono użytek z czynnego prawa wyborczego i zadba, by jego poglądy i interesy były reprezentowane? Sprawdził to Mobile Institute w badaniu zleconym przez agencję Odyseja Public Relations.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zmiany zachodzące w strukturze demograficznej polskiego społeczeństwa powodują, że siła młodych wyborców mierzona w prawie do głosowania w powszechnych wyborach maleje. Mimo to ich głosy mogą zaważyć na wynikach nadchodzących wyborów parlamentarnych.
Badanie „Wybory z perspektywy milenialsów” dotyczyło frekwencji, preferencji i zachowań wyborczych osób w wieku 19–34 lata.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.