Czuj się jak u siebie w domuCzuj się jak u siebie w domuCzuj się jak u siebie w domuCzuj się jak u siebie w domu

Czuj się jak u siebie w domu

Czuj się jak u siebie w domu
Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

-

Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

Jak zareklamować wygodę? Takie pytanie zadawali sobie z pewnością twórcy akcji reklamowych mebli marki Ikea. A ponieważ trudno takie odczucia przekazać za pomocą obrazu na billboardzie lub ekranie telewizora, wybrano inny sposób na promocję. W jednym z miasteczek w stanie Arizona pojawiły się mobilne sypialnie.

Umieszczone na lawecie samochodowej mieszkanie wyposażone zostało w najnowsze meble z kolekcji jesiennej. Co ciekawe, nie jest to martwa ekspozycja. W środku znajduje się para młodych ludzi, którzy świetnie udają szczęśliwych, zajętych codziennymi obowiązkami mieszkańców. Taki obrazek unaocznia, jak szczęśliwie płynie czas w mieszkaniu urządzonym z rozmysłem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja