Co dalej, panie Tusk?Co dalej, panie Tusk?Co dalej, panie Tusk?Co dalej, panie Tusk?

Co dalej, panie Tusk?

Co dalej, panie Tusk?
Katarzyna Opoczka

Katarzyna Opoczka

-

Katarzyna Opoczka

Katarzyna Opoczka

Koniec jednej kampanii wyborczej oznacza tak naprawdę początek następnej – zarówno dla rozpoczynającego niebawem swoją prezydencką kadencję Lecha Kaczyńskiego, jak i dla wszystkich innych polityków, którym marzy się sprawowanie najwyższego urzędu w państwie.

Donald Tusk jest tutaj przypadkiem szczególnym. W tej kampanii zgromadził bowiem pokaźny elektorat, który jest teraz jego politycznym kapitałem. Ale jak pokazuje krótka historia wyborów prezydenckich w Polsce, kandytat, który je przegrywa, zostaje skazany na polityczny niebyt. Co zrobić, aby tak się nie stało z Donaldem Tuskiem? Jak w ciągu długich pięciu lat nie roztrwonić politycznego kapitału, ale go pomnożyć? Na takie pytanie muszą odpowiedzieć sobie pracujący dla Tuska specjaliści od marketingu politycznego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja