Chaos się nie poddajeChaos się nie poddajeChaos się nie poddajeChaos się nie poddaje

Chaos się nie poddaje

Chaos się nie poddaje
Mariusz Ignar

Mariusz Ignar

-

Mariusz Ignar

Mariusz Ignar

Schematyczne reklamy, w których pokazana jest potrzeba i sposób jej zaspokojenia, wypełniają po brzegi bloki reklamowe. Urozmaicić je można poprzez personifikację przeszkody na drodze do spełnienia pragnień – może więc prześladować nas Mały Głód, mogą też straszyć wyjątkowo paskudne bakterie w toalecie. Czy ten sam schemat da się zastosować w ubezpieczeniach? Sukces amerykańskiej kampanii firmy Allstate pokazuje, że owszem. Pan Chaos to już nie mały Pikuś.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja