Wykorzystanie nauk humanistycznych do celów biznesowych czy marketingowych nie wydaje się w Polsce szczególnie rozpowszechnione. A przecież największe na świecie koncerny, m.in. Microsoft czy Intel, prześcigają się w zatrudnianiu właśnie antropologów. Przede wszystkim ze względu na ich specyficzny warsztat badawczy. Warto też zdawać sobie sprawę, że istnieje wiele odmian antropologii. Także i taka, która może podnosić efektywność działań marketingowych oraz w bezpośredni sposób kreować medialny przekaz. Ale jak? Czy nauka o człowieku może pomóc twórcom kampanii reklamowych?
Wzbudzać kontrowersje – to również trzeba umieć
We współczesnej kulturze popularnej reklama stanowi jedno z podstawowych narzędzi rozprzestrzeniania treści oraz promocji określonych produktów i marek.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.