0 1 14.06.2012Lotos kibicuje w prasiekampanie reklamowe Tweet11 czerwca rozpoczęła się druga, prasowa odsłona kampanii wizerunkowej marki Lotos „Lotos kibicuje”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 14.06.2012Tyskie zachęca do dołączenia do fali kibiców (wideo)Marka piwa Tyskie, w ramach działań związanych z kampanią „Piąty Stadion”, zachęca odbiorców reklamy do przyłączenia się do wirtualnej fali kibiców.
2 1 0 0 0 14.06.2012Getin Bank prezentuje kolejną odsłonę kampanii z udziałem Piotra Fronczewskiego (wideo)Kampania zachęcająca Polaków do przeniesienia swoich oszczędności na lokatę 6,4% w Getin Banku rozpoczęła się w tym tygodniu i potrwa do końca czerwca. Na najnowszą odsłonę kampanii telewizyjnej z udziałem Piotra Fronczewskiego składają się dwa spoty: pt. „Czeski” oraz „Doktor”.
0 1 0 0 0 14.06.2012Pierwszy przypadek ambush marketingu na Euro 2012Duński piłkarz Nicklas Bendtner podczas meczu z Portugalią (13 czerwca), po strzeleniu drugiego gola, odsłonił swoją bieliznę. Na jego bokserkach widniał napis reklamujący irlandzkiego bukmachera Paddy Power.
2 1 0 0 0 14.06.2012Ogromny klocek Lego promuje Kołobrzeg (wideo)Kołobrzeg w niekonwencjonalny sposób chce podkreślić obecność duńskich piłkarzy i kibiców, którzy wybrali go na swoją bazę pobytową w czasie Mistrzostw Europy. Od ponad miesiąca miasto realizuje intensywną kampanię „Kołobrzeg – polska stolica spa”, która promuje ten nadmorski kurort jako idealne miejsce do wypoczynku zarówno dla polskich jak i duńskich turystów.