0 1 7.05.2012„Marketing w branży FMCG”edukacja marketingowa TweetMagazyn „Marketer+” stworzył dodatek specjalny, wydany w formie e-booka: „Marketing w branży FMCG”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 6 0 0 0 7.05.2012Tymbark reklamuje nową linię napojów Next (wideo)Na ekranach telewizorów, w kinach, metrze oraz w przestrzeni miejskiej rozpoczyna się kampania nowej marki napojów Next.
0 8 0 0 0 7.05.2012Anna Mucha ambasadorką Reebok EasyToneAnna Mucha została nową ambasadorką Reebok EasyTone w Polsce. Podczas najnowszej sesji zdjęciowej udowadnia, że nawet podczas wykonywania codziennych aktywności można zadbać o zgrabną sylwetkę. Gwiazda sprawdzi skuteczność obuwia EasyTone, chodząc w nim przez 12 tygodni.
0 1 0 0 0 7.05.2012Blisko 5 mln słuchaczy gromadzą radiowe magazyny informacyjneKażdego dnia 4,8 mln osób słucha przynajmniej jednego z magazynów informacyjno-publicystycznych, nadawanych przez polskie rozgłośnie ogólnopolskie i ponadregionalne – wynika z najnowszych badań Radio Track.
1 1 0 0 0 7.05.2012Kampania promująca napój Kubuś Waterrr Sport (wideo)Kubuś rozpoczął kampanię telewizyjną i radiową swojej nowości: funkcjonalnej wody smakowej Waterrr Sport, przeznaczonej dla młodych sportowców. Kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu oraz w Internecie.