Tymbark reklamuje nową linię napojów Next (wideo)
  • 1
  • 6
7.05.2012

Tymbark reklamuje nową linię napojów Next (wideo)

Na ekranach telewizorów, w kinach, metrze oraz w przestrzeni miejskiej rozpoczyna się kampania nowej marki napojów Next.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 maja 2012

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2012

Andrus, Bartosiewicz, Dudziak, Friedmann, Młynarski i inni wspierają akcję „PioSęki, czyli drzewa przebojów” (wideo)

7 maja rozpoczyna się akcja ekologiczna „PioSęki, czyli drzewa przebojów”. Każdy chętny może bezpłatnie odebrać sadzonkę drzewa, a drugą sprezentować komuś bliskiemu. Akcja będzie trwała do 14 maja. Aktywności reklamowe skoncentrują się na partnerstwie mediowym z radiową Trójką, działaniach w Internecie, silnym wsparciu PR oraz licznych eventach.