0 1 8.11.2011Współpraca Decathlonu z Sugar & Spice PRpublic relations TweetRozpoczęła się współpraca pomiędzy agencją Sugar & Spice Public Relations a firmą Decathlon.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54896 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 8.11.2011Wirtualny mecz Polska–WłochyZaplanowany na 11 listopada mecz Polska–Włochy we Wrocławiu poprzedziło już ponad 45 tys. pozytywnych wirtualnych kopnięć. Największy mecz w historii Internetu trwa ponad 250 godzin.
1 1 0 0 0 8.11.2011Urodzinowa kampania Cinema City (wideo)Kampania z okazji jedenastych urodzin sieci kin Cinema City trwa od 6 do 11 listopada br.
0 1 0 0 0 8.11.2011Laureaci konkursu Mixx Awards 2011Związek pracodawców branży internetowej IAB Polska już po raz piąty przeprowadził konkurs Mixx Awards 2011, skierowany do autorów kampanii reklamowych w polskim Internecie. Gala wręczenia nagród odbyła się wieczorem pierwszego dnia Internet Poland Conference & Expo w Warszawie (8–9 listopada). Człowiekiem Roku została Anna Sakowicz, Agencjami Roku – 180 Heartbeats oraz Pride and Glory Huge Idea, Domem Mediowym Roku – Starcom, a Marketerem Roku – Grupa Żywiec. Nagrodę specjalną Mixx otrzymał Krzysztof Golonka.
1 1 0 0 0 7.11.2011Siesta. Bakalie dorodne z natury (wideo)Tegoroczna kampania telewizyjna marki Siesta, która rozpoczyna się 21 listopada i potrwa do połowy grudnia, jest kontynuacją akcji reklamowej z poprzedniego sezonu.