- 0
- 1
Prestiżowe, praktyczne, profesjonalne, czyli podyplomowe w Poznaniu
Chcesz kontynuować edukację na cenionej uczelni o międzynarodowej renomie? Jeśli tak, to przypominamy Ci, że zostało już tylko parę tygodni, aby aplikować na studia podyplomowe na najlepszej uczelni ekonomicznej w Wielkopolsce. Dzięki dyplomowi uzyskanemu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu masz szanse na rozwój zawodowy oraz wyróżnienie się na rynku pracy.
Podstawą sukcesu w biznesie jest komunikacja
– Na naszych studiach stawiamy na wykładowców z doświadczeniem biznesowym. Zajęcia prowadzą praktycy z agencji reklamowych oraz działów marketingu dużych firm – mówi dr Marek Zieliński, kierownik studiów komunikacji i promocji w biznesie. – Poza tym zajęcia są świetną okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
Studia podyplomowe Komunikacja i promocja w biznesie są wyśmienitą szansą na podniesienie swoich kwalifikacji. Dostarczą praktycznej wiedzy z zakresu psychologii reklamy, PR, negocjacji i wystąpień publicznych. Zajęcia realizowane są w formie wykładów, ćwiczeń warsztatowych i seminariów skonstruowanych tak, aby uczestnicy odnieśli z nich jak największe korzyści. W planie studiów komunikacji i promocji w biznesie znajdują się następujące przedmioty:
- Komunikacja marketingowa i badania marketingowe
- Strategia promocji i jej uwarunkowania
- Public relations
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Psychologia komunikacji
- Prezentacje i wystąpienia publiczne
- Negocjacje (w tym międzykulturowe)
- Promocja bezpośrednia
- Kreatywność w biznesie
W marketingu biznesowym należy stawiać na budowanie relacji
Jeśli natomiast interesuje Cię zdobycie wiedzy z dziedziny marketingu biznesowego, czyli marketingu na rynku business-to-business, powinieneś aplikować na studia podyplomowe Zarządzanie marketingowe na rynku B2B. Są one koordynowane przez Centrum B2B, specjalizujące się w tematyce marketingu i sprzedaży kierowanej do klientów biznesowych.
Studia te ukierunkowane są na przekazanie nowoczesnej i praktycznej wiedzy z zakresu marketingu na rynku business-to-business oraz doskonalenie umiejętności słuchaczy w zakresie zarządzania marketingowego na tym rynku.
Zajęcia skonstruowane są tak, aby dostarczyć uczestnikom wiedzy z zakresu zarządzania marketingiem i sprzedażą, która jest szczególnie przydatna w budowaniu relacji biznesowych. Plan studiów obejmuje m.in.:
- Kształtowanie strategii marketingowej
- Zarządzanie relacjami z klientami
- Komunikacja marketingowa
- Kształtowanie oferty firmy
- Zarządzanie cenami i sprzedażą
- Umiejętności menedżerskie: lider, kreatywność, negocjacje, zarządzanie zespołem
- Zarządzanie projektami marketingowymi
Rekrutacja na oba kierunki studiów trwa jeszcze tylko dwa tygodnie.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod podanym poniżej numerem telefonu oraz na stronach internetowych:
Katedra Strategii Marketingowych
telefon: 61-854-37-97
Możesz także znaleźć poszczególne kierunki studiów na Facebooku
***
Artykuł promocyjny