0 1 28.08.2009Walk The Line dla Nikonfirmy TweetAgencja Walk The Line przygotowala kampanię reklamową wspierającą promocję lustrzanki cyfrowej Nikon D5000.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 28.08.2009aPRopo – blog Agencji Prelite Public RelationsPo umieszczeniu archiwalnych numerów magazynu branżowego Piar.pl, oficjalna strona poznańskiej agencji Prelite Public Relations (www.prelite.pl) powiększyła się o kolejny element - firmowego bloga „aPRopo”. Będzie to kolejne źródło przydatnych informacji na temat nauki i praktyki Public Relations.
0 1 0 0 0 28.08.2009Wrześniowa kampania Universal Channel promująca drugi sezon serialu "Californication"7 września Universal Channel wyemituje premierowy drugi sezon popularnego serialu "Californication", który pokazany zostanie w poniedziałkowym paśmie komediowym. Tego samego dnia ruszy kampania reklamowa wspierająca serial – na antenie Universal Channel zostanie przeprowadzony pierwszy w historii kanału konkurs, w którym główną nagrodą będzie wycieczka dla dwóch osób do Parku Rozrywki Universal na Florydzie (USA). Co tydzień do wygrania będzie także 5 aparatów cyfrowych.
0 1 0 0 0 27.08.2009Bezpieczny powrót z wakacjiPonad półtora tysiąca nietrzeźwych kierowców to liczba odnotowana przez Policję tylko w ciągu trzech dni - ostatniego, długiego, sierpniowego weekendu. Co zrobić, by nadchodzący weekend był bezpieczniejszy i osoby wracające z wakacji szczęśliwie dotarły do domu? Przed wyruszeniem w drogę można skorzystać z alkomatu w telefonie komórkowym.
0 1 0 0 0 27.08.2009One-2-One doskonali relacje z inwestoramiGrupa One-2-One zbudowała nową formułę kontaktu z inwestorami giełdowymi. Prezes Zarządu spółki będzie komentował jej wyniki finansowe i odpowiadał na pytania inwestorów w video serwisie informacyjnym. Spółka przygotowała także specjalny serwis SMS.