Biedronka nagrodzona za najciekawszą kampanię reklamową
  • 0
  • 1
24.02.2009

Biedronka nagrodzona za najciekawszą kampanię reklamową

19 lutego 2009 r., podczas uroczystości wręczania certyfikatów Euromarka, Biedronka – największa w Polsce sieć dyskontów spożywczych – została uhonorowana nagrodą specjalną za najciekawszą kampanię reklamową. Uznanie kapituły zdobyła kampania „Produkty z Biedronki polecają się…”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lutego 2009

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2009

T-shirty w walce z HIV

W dniu 17 lutego w warszawskiej kawiarni „Same Fusy" odbyło się posiedzenie jury konkursu "Kreuj idee" na koszulkę przeciwko HIV. Jury w składzie: Ewa Minge - Przewodnicząca Jury (kreator mody), Anna Ibisz – (dziennikarka, redaktor naczelna JOY), Kasia Burzyńska (prezenterka TV), Ola Osadzińska (artysta plastyk), Donata Czekała – Mazowieckie Centrum Zdrowia Publicznego oraz Anna Olejczuk (Stowarzyszenie MANKO), wybrało 5 najlepszych projektów, które staną się częścią kolekcji ryzyKOchania.