0 1 2.07.2007„Pro-KREACJA” numer 3/2007 w sprzedażymedia TweetUkazał się nowy numer magazynu "Pro-KREACJA".Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54876 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.07.2007Najnowsze prognozy ZenithOptimediaSieć domów mediowych ZenithOptimedia opublikowała kolejny cykliczny raport dotyczący prognoz rozwoju rynku reklamowego na świecie. Wynika z niego, że kraje naszej części Europy najmocniej odczują wzrost wydatków reklamowych w 2007 r. w porównaniu z innymi regionami świata.
0 1 0 0 0 2.07.2007Warsfoll ponownie z Kostrzewa PRFirma Warsfoll z początkiem lipca br. przedłużyła kontrakt na współpracę z agencją Kostrzewa PR.
0 1 0 0 0 2.07.2007Dlaczego nie wybieramy tego, co nas uszczęśliwia?Jednym z podstawowych założeń teorii ekonomii klasycznej jest twierdzenie, iż istoty ludzkie są zdolne wybierać to, co jest dla nich najlepsze. Według Christophera Hsee i Reida Hastie, profesorów Nauk behawioralnych i Marketingu na Uniwersytecie Chicago Graduate School of Business (Chicago GSB), ta hipoteza nie jest nieomylna. W opublikowanym niedawno badaniu, zatytułowanym "Decision and experience: why don’t we choose what makes us happy?" badacze dowodzą, że w sytuacji kiedy jest dużo możliwych wyborów, większość ludzi podejmuje niewłaściwe decyzje.
0 1 0 0 0 2.07.2007"Klub Pancernika Klika w Fotelikach" po raz trzeciWraz z rozpoczęciem sezonu wakacyjnego rusza trzecia edycja kampanii "Klub Pancernika Klika w Fotelikach". Celem trwającego już trzeci rok programu jest zainteresowanie dzieci tematem bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz przypomnienie rodzicom o konieczności przewożenia dzieci w specjalnych fotelikach.