Rola sponsoringu i działań prospołecznych w budowaniu reputacji marki na PremiumBrand 2007
  • 0
  • 1
11.04.2007

Rola sponsoringu i działań prospołecznych w budowaniu reputacji marki na PremiumBrand 2007

Jak najefektywniej wykorzystać sponsoring oraz działania prospołeczne z korzyścią dla wizerunku marki?– to temat wykładu Sebastiana Łuczaka Członka Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Podczas konferencji PremiumBrand 2007 zostaną omówione zagadnienia związane z skutecznym zarządzaniem reputacją marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2007

pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne w tele.DOM

tele.DOM – firma zajmująca się interaktywnymi rozwiązaniami dla telewizji cyfrowej, będąca spółką córką firmy ADB (Advanced Digital Broadcast) zaprosiła pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne do współpracy przy interaktywnym serwisie tele.DOM. Serwis tele.DOM to innowacyjne aplikacje zawierające treści stworzone z myślą o użytkownikach telewizji cyfrowej. Autorami aplikacji w poszczególnych kategoriach są najlepsze polskie portale internetowe, do których grona dołączyła firma pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.