HealthWay twórcą spotu telewizyjnego Ketonal Lek
  • 0
  • 1
11.04.2007

HealthWay twórcą spotu telewizyjnego Ketonal Lek

Pod hasłem „Przekazujemy fakty” realizowana jest ogólnopolska kampania telewizyjna marki Ketonal Lek, nowego produktu firmy Lek Polska Sp. z o.o. Spot telewizyjny przygotowała agencja marketingu medycznego HealthWay w ramach kompleksowej obsługi marki.  Żel przeciwbólowy Ketonal Lek to pierwszy lek bez recepty, który dołączył do grupy produktów znanych pod marką Ketonal.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2007

Sodexho Pass i Monnari - modny duet

Sodexho Pass - ekspert w zarządzaniu korzyściami pracowniczymi i systemami motywacyjnymi oraz obecna na Giełdzie Papierów Wartościowych łódzka odzieżowa spółka Monnari Trade S.A. podpisały umowę o współpracy. Dzięki niej, kupony Podarunkowe i Premiowe Sodexho Pass będzie można realizować we wszystkich salonach Monnari i Molton (sieci należącej do Monnari Trade S.A.) w całej Polsce. Umowa pomiędzy firmami została zawarta na czas nieokreślony, a za kupony Sodexho Pass będzie można kupować zarówno ubrania, jak i dodatki.