Kampania Hepatilu na kolei 'Wątroba – nie wysiada!'
  • 0
  • 1
11.04.2007

Kampania Hepatilu na kolei ‚Wątroba – nie wysiada!’

W kwietniu 2007 roku agencja Begimo realizuje kampanię marki Hepatil w pociągach podmiejskich. Jest to pierwsza kampania reklamowa tego preparatu za pośrednictwem kolei jako kanału komunikacji. W tym samym czasie prowadzona jest również kampania telewizyjna.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50662 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

11 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2007

pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne w tele.DOM

tele.DOM – firma zajmująca się interaktywnymi rozwiązaniami dla telewizji cyfrowej, będąca spółką córką firmy ADB (Advanced Digital Broadcast) zaprosiła pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne do współpracy przy interaktywnym serwisie tele.DOM. Serwis tele.DOM to innowacyjne aplikacje zawierające treści stworzone z myślą o użytkownikach telewizji cyfrowej. Autorami aplikacji w poszczególnych kategoriach są najlepsze polskie portale internetowe, do których grona dołączyła firma pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2007

Sodexho Pass i Monnari - modny duet

Sodexho Pass - ekspert w zarządzaniu korzyściami pracowniczymi i systemami motywacyjnymi oraz obecna na Giełdzie Papierów Wartościowych łódzka odzieżowa spółka Monnari Trade S.A. podpisały umowę o współpracy. Dzięki niej, kupony Podarunkowe i Premiowe Sodexho Pass będzie można realizować we wszystkich salonach Monnari i Molton (sieci należącej do Monnari Trade S.A.) w całej Polsce. Umowa pomiędzy firmami została zawarta na czas nieokreślony, a za kupony Sodexho Pass będzie można kupować zarówno ubrania, jak i dodatki.