0 1 19.01.2007„Tanie latanie” w „Gazecie Wyborczej”media TweetPoradnik o tanich liniach lotniczych ukaże się 20 stycznia w „Gazecie Wyborczej”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54876 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 19.01.2007E.P. Creative Services dla Hasbro PolandAgencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services rozpoczęła współpracę z Hasbro Poland Sp. z o.o., dystrybutorem m.in. gier planszowych.
0 1 0 0 0 19.01.2007Scholz& Friends i Coca Cola w IAAMiędzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce ma dwóch nowych członków wspierających - szeregi organizacji zasiliły ostatnio agencja reklamowa Scholz&Friends oraz koncern Coca-Cola.
0 1 0 0 0 19.01.2007Great Open House dla Parrot BayWarszawski Oddział agencji marketingu bezpośredniego Great Open House wygrał przetarg na opracowanie kampanii wprowadzającej likier kokosowy Parrot Bay, markę koncernu Diageo.
0 1 0 0 0 19.01.2007Internetowa kampania reklamowa drukarki C8600Firma OKI Printing Solutions rozpoczęła kampanię reklamową nowej drukarki C8600. Promowane będą unikalne cechy produktu – nowe opcje wydruku, prawie o połowę niższa cena i rozmiar dwukrotnie mniejszy od produktów konkurencji. Internetowa kampania reklamowa przywołująca porównanie nowej drukarki do autostrady hasłem „A3. Otwarte dla biznesu”, potrwa do końca lutego 2007 roku.