0 1 5.07.2006McCann Erickson dla Oplakampanie reklamowe TweetAgencja McCann Erickson przygotowała kampanię reklamową dla Opla Merivy i Zafiry.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 5.07.2006Nowakowski - Gorąco Polecam nowym klientem TBWAPRAgencja TBWAPR nawiązała długofalową współpracę w zakresie działań Public Relations z firmą Nowakowski Sklepy Sp. z o.o. Głównym zadaniem Agencji będzie budowanie w mediach wizerunku sieci sklepów Nowakowski - Gorąco Polecam, oferujących odpiekane na miejscu tradycyjne polskie pieczywo, jak również produkty piekarskie i przekąski pochodzące z regionów całego świata.
0 1 0 0 0 5.07.2006Janmedia współpracuje z Politechniką Wrocławską nad badaniami eye-trackingAgencja interaktywna Janmedia podjęła współpracę z Laboratorium Ergonomii Politechniki Wrocławskiej. Celem współpracy jest wspólne rozwijanie metod badawczych i poprawianie jakości użytkowej serwisów internetowych.
0 1 0 0 0 5.07.2006TFC w czołówce agencji PRTask Force Consulting po raz kolejny znalazła się na wysokiej pozycji w najnowszym Klienckim Rankingu Agencji Public Relations opublikowanym przez magazyn Home&Market. TFC zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu agencji niezrzeszonych w Związku Firm Public Relations, drugą pozycję w zestawieniu agencji zatrudniających do 10 osób. W głównym rankingu (obejmującym wszystkie badane agencje) TFC zajmuje trzecie miejsce.
0 1 0 0 0 5.07.2006Metamorphosis wprowadza iluzję w XXII wiekMetamorphosis, jedyna w Polsce grupa iluzjonistów wprowadziła do swojej oferty Launcher – Virtual Magic. Pokaz ten, to unikalny w skali światowej, przykład ultranowoczesnej iluzji wykorzystującej zaawansowane techniki multimedialne. Trick polega na interakcji iluzjonistów z głównym elementem pokazu, którym jest 42 calowy ekran plazmowy. W końcowej fazie pokazu następuje „pojawienie się” logo bądź produktu firmy zamawiającej ten pokaz.