Kiedy widzisz produkt ze szwajcarskim krzyżem na czerwonym tle, to jakie masz skojarzenia? Co myślisz o marce, zanim jeszcze kupisz produkt i go użyjesz? Fragment książki „Promocja marki – Poradnik dobrych praktyk” Roberta Stępowskiego.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zapewne jesteś przekonany o wysokiej jakości, trwałości i skuteczności oraz precyzji wykonania danego produktu lub usługi. Takie atrybuty ma właśnie marka Szwajcaria, a my podświadomie przenosimy je na marki, co do których jesteśmy przekonani, że właśnie z tego kraju pochodzą.
Prawda jest jednak taka, że wcale nie wszystkie produkty oznaczone charakterystycznym logo są produkowane w Szwajcarii.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.