Łączna wartość wydatków reklamowych netto wzrośnie w 2015 r. o 2,4%. Tym samym na koniec roku polski rynek reklamowy osiągnie wartość 6,702 mld zł netto. Globalny rynek reklamy urośnie o 4,4%, a jego wartość na koniec roku wyniesie 544 mld dol. – wynika z szacunków ZenithOptimedia Group.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Prognozy gospodarcze mówią o relatywnie stabilnym wzroście polskiego PKB w najbliższych trzech latach oraz o stopniowej, ale umiarkowanej poprawie koniunktury w strefie euro. Budujące są także dane z badań koniunktury konsumenckiej i z rynku pracy. Niepewna sytuacja polityczna w naszym regionie skutkuje jednak ostrożnym podejściem wszystkich uczestników rynku, szczególnie największych, międzynarodowych koncernów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.