Pół roku, które trwa już dziesięć lat

Reklama w Polsce, nie tylko internetowa, jest bardzo tania. Tych komunikatów jest tyle, że przestajemy na nie reagować. Ale w badaniach Internetu nadchodzi wreszcie zmiana na lepsze.

Z Andrzejem Garapichem, od dziesięciu lat pełniącym funkcję prezesa spółki Polskie Badania Internetu, rozmawia Justyna Mądro

Andrzej Garapich

Znawca mediów elektronicznych i Internetu. Od 2005 roku pełni funkcję prezesa zarządu spółki Polskie Badania Internetu, która jest organizatorem i właścicielem projektu Megapanel - standardu badań oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce. Za jego kadencji PBI uruchomiło kilkadziesiąt projektów badawczych związanych z wykorzystywaniem Internetu w życiu codziennym, w reklamie i marketingu. 
Pół roku, które trwa już dziesięć lat
Justyna MądroJustyna Mądro

Szybko minęło panu dziesięć lat w PBI?

Andrzej GarapichAndrzej Garapich

Jak mrugnięcie okiem. Kiedy przyjeżdżałem do Warszawy, prawie nikt nie wiedział, czym jest PBI. To był sam początek badania. Muszę przyznać, że ja też wiedziałem tylko tyle, ile było dostępne w sieci. Zakładałem, że dla mnie to jest projekt na pół roku – przyjadę, nauczę się czegoś nowego i poszukam innej pracy. A te pół roku trwa już dziesięć lat…

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja