Google Universal Analytics to narzędzie, które może stanowić atrakcyjną alternatywę dla innych systemów analitycznych, zbierających dane z różnych kanałów kontaktu z klientami.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Z badań firmy Gartner wynika, że 64 proc. przedsiębiorstw na świecie w 2013 r. zainwestowało lub zadeklarowało, że zamierza zainwestować w technologię Big Data. 30 proc. już podjęło decyzję o zakupie odpowiednich narzędzi, 19 proc. planuje inwestycję w ciągu roku, a 15 proc. daje sobie na pełne wdrożenie Big Data dwa lata.
Popularność rozwiązań analitycznych wzrasta od kilku lat.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.