Działania marketingowe w sferze B2B (business to business) zasługują na odrębne i wnikliwe podejście, ponieważ zasadniczo różnią się od tych stosowanych na rynku dóbr konsumpcyjnych. Ponadto są bardziej precyzyjne i subtelne – w sferze promocji bardzo rzadko mamy tutaj do czynienia z hucznymi kampaniami multimedialnymi. Niestety, w Polsce nie ukazują się magazyny poświęcone stricte marketingowi instytucjonalnemu, a nieliczne publikacje książkowe koncentrują się tylko na danej branży lub szybko tracą na aktualności. Mankamenty te rekompensuje książka Artura Olczaka i Macieja Urbaniaka „Marketing B2B w praktyce gospodarczej” (wydawnictwo Difin, Warszawa 2006), czyli kompleksowy opis marketing mix w sferze B2B, okraszony przykładami z firm polskich i zagranicznych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.