Po ogromnym sukcesie virala „Test Drive” Pepsi znów namówiła Jeffa Gordona do szalonej jazdy. Tym razem wkręcony został dziennikarz, który kwestionował prawdziwość poprzedniego stunta. To kolejny przykład znanej marki wygrywającej własną słabość.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W „Test Drive” (2013) kierowca wyścigów NASCAR przebiera się za spokojnego, szarego człowieka, aby wypróbować nowego Chevroleta Camaro. Z kamerą zainstalowaną w okularach oraz w butelce Pepsi Max wchodzi do samochodu wraz z niczego niespodziewającym się sprzedawcą.
Podczas jazdy budzi w sobie rasowego kierowcę, który swoją dziką jazdą przyprawia niemal o zawał serca towarzyszącego mu handlowca.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.